h1

Danskernes Akademi

May 26, 2010

Jeg faldt lige over et interessant indlæg fra Malene Charlotte Larsen’s ph.d.-blog om DR’s lancering af Danskernes Akademi.  Her kan du blandt andet nu finde to forelæsninger ved Malene Charlotte Larsen om hendes forskning i Sociale Netværkssider.

Danskernes Akademi blev lanceret den 11. januar 2010 som “Danmarks største oplysningsprojekt”.

Udover de interessante forelæsninger om sociale netværkssider, så kan du for eksempel finde en forelæsning ved Maja Horst om Forskningskommunikation , en forelæsning om Seriøse Spil  (Serious Games) og en forelæsning om Dannelse, Uddanelse og Grundtvig ved Ove K. Pedersen.  Du kan såmænd også finde en forelæsning (på engelsk) ved Anthony Giddens om Klimaforandringernes Politik.

Spot selv en forelæser

2 comments

  1. Hej Mikala,

    Og tak for henvisningen til mine to forelæsninger i Danskernes Akademi.
    Vil lige ønske dig held og lykke (og tillykke på forhånd) med dit ph.d.-forsvar i næste uge.
    Ville rigtig gerne overvære det, men må desværre bruge al min tid på at skrive min egen afhandling færdig. Men jeg håber, du får en rigtig god dag.

    Mange hilsner
    Malene


    • Hej Malene,
      Tak for din søde hilsen. Det var en helt fantastisk dag i går. Du kan virkelig glæde dig. Jeg er sikker på, at din dag bliver mindst ligeså dejlig.

      Rigtig god arbejdslyst. Slutspurten er hård, men dagen i går beviste at det har været det hele værd.

      🙂 Mikala



Leave a Reply

